utorok 10. októbra 2017

Môj prvý atlas Európy

Pojinko upozorňuje na knižku:





Môj prvý atlas Európy - Vít Štěpánek


Väčšinou Pojinko píše o beletrii. O čooom? No predsa o krásnej literatúre. Počkať, to je jasné, že o krásnej, nebude predsa písať o škaredej... ale tá "beletria" to Vám je, prosím pekne, práve označenie krásnej literatúry. Počkať, počkať, stále to nie je jasné? Ide predsa o príbehy! A tie máme najradšej. Taký dobrý príbeh, si predsa právoplatne zaslúži označenie "krásny". I keď... nie všetko dobré musí byť zároveň aj krásne, že? Nuž, ja som to nevymyslel, nedívajte sa tak na mňa! Chcel som tým ale povedať, že hoci sa vyžívam v príbehoch, rád si vezmem do rúk, pardon, na bruško, aj nejakú tú zaujímavú náučnú knižku. Takú, čo ma naučí aj poučí. No a dnes to bude... atlas! Teda kniha, ktorá obsahuje mapy! 

Pojinko mimoriadne rád snorí a sliedi po odľahlých končinách našej planéty, hoci len prstom, pardon, bruškom, po mape. Táto kniha Vám nepovie síce o ďalekých krajoch, je o našom kontinente, ale zato o Európe sa dozviete veľmi veľa.
Kniha neobsahuje len veľmi pekne a precízne spracované mapy jednotlivých štátov, ale o tej ktorej krajine Vám podá aj mnoho užitočných informácií, no i nejednu zvláštnôstku, tak nielenže sa mnohé dozviete, ale čo je najdôležitejšie, nebudete sa pri tom nudiť. Oproti bežnému, klasickému atlasu je tu teda aj viac čítania.
Pri putovaní naprieč každým kútom Európy Vás budú sprevádzať deti Tomáš a Katka. 
Upozorňujem ešte na to, že kniha je kreslená, nie sú tam fotky a čuduj sa svete, vlastne čuduj sa Európe, páči sa mi to viac, ako keby tam boli fotky od fotografov z presláveného Našnl Džeografik... či ako sa ten časák vlastne správne píše...

Knižku určite využijete aj v škole na hodinách zemepisu.

ukážka:







info:
vydal: Slovart, 2016
počet strán: 80
atypický obdĺžnikový formát, pevná väzba
ideálna je pre školákov, taký 4. až 8. ročník
pre každého, kto rád "čumí" na mapy a zaujíma ho, čo leží za hranicami jeho mesta :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára