piatok 23. decembra 2016

Výhercovia súťaže

Vianočky s Mimi a Pojinkom




Tak! Súťaž prebehla a Pojinkovi bolo zaťažko vybrať tri príspevky, pretože každý bol prekrásny a inšpirujúci. Niektoré boli doslova dojímavé a Pojinka veľmi roznežnili. Nevyberal som podľa nijakých literárnych kritérií, ale podľa Pojinkovho červíčkovského srdiečka. Ani tak som ale nebol objektívny, pretože to by som musel dať všetkých na prvé miesto, a to sa len predsa nedá... A neprišlo mi ani fér jednoducho losovať ako v nejakej smiešnej tombole či čo, lebo to by bolo všetko len o náhode.
Ale dopredu upozorňujem, že nikto neostane ukrátený. Každý, kto sa zapojil bude odmenený. Pojinko myslí na každého, pretože každý jeden z Vás má veľké srdce, a to je jediné, na čom skutočne záleží. Preto ku každému jednému poputuje niečo milé :)

1. cenu, dve knižky Rozprávky po telefóne Oliver: Kocúr, ktorý zachránil Vianoce, ďalej vrecúško a "drobečka" získava Vaneska Mihalčatinová. Pojinka oslovil jej humor, a fakt, že má rada mačičky. Toto vnímam ako riadenie osudu, pretože len prednedávnom sa Pojinko veľmi skamarátil s jedným kocúrikom. No a keďže nemôže mať Vaneska živú mačičku, kvôli psíkom, tak k nej musí poputovať kocúrik aspoň v knižnej podobe. Vaneska tiež drží prvenstvo. Bola prvá zo súťažiacich, ktorá Pojinkovi napísala. A spravila to hneď vzápätí, ako vyhlásil súťaž.

tu je jej súťažný príspevok: 

"Milý Pojinko!
Chcel si napísať, aký bol môj najkrajší darček na Vianoce. Ťažko povedať! Každé Vianoce sú jedinečné. Milujem knihy, mama hovorí, že som knihomol a raz skrachuje vďaka môjmu zoznamu kníh "Ježiškovi". Minulé Vianoce boli jedinečné v tom, že som si našla knihu s notami a naozajstnééé husle. Tak asi tri mesiace chodím do školy, aby som sa naučila tie noty čítať. Tento rok by som chcela mačku, ale postačila by aj tá kniha :D . Máme dvoch psov a asi by to nedopadlo dobre. Každopádne mám zoznam, kde si Ježiško môže vybrať čo chce. 
Krásne Vianoce."

Pojinko veľmi pekne ďakuje a tiež želá krásne Vianoce!

2. cenu, dve knižky A-Ko-Že a Zorničku a tiež "drobečka" získava Monika Havierová. Tá Pojinkovi zložila básničku! A Pojinko je na básničky zaťažený. A o čo viac ho to dojalo, keď má také pekné posolstvo! Veď najkrajším darčekom nie sú veci, ale sú to ľudia. A to, čo je medzi nimi - láska.

"Dostala som darček malý,
aby sme sa spolu hrali.
Pribudla mi sestrička,
bola celkom maličká.
Neskor sme sa zas tešili,
ďalšia sestra v pravej chvíli.
Mám plno hračiek,
ale najlepší darček
sú moje dve sestry,
s nimi je život pestrý.
Aj keď sa často hádame,
i tak sa radi máme."

Pojinko praje krásne Vianoce a nech Vám pekný súrodenecký vzťah vydrží navždy!

3. cenu, knižku Prečo nekvitneš? a "drobečka" dostane Riško. Malý Riško síce nevie písať a dokonca ešte ani čítať, takže jeho príspevok namiesto neho napísala jeho mama, a teda nesplnili podmienky súťaže... lenže Pojinko zvysoka kašle na podmienky, keď má pred sebou zázrak lásky. Riškov príspevok Pojinka dojal tak, že mu skoro červíčkovská slzička vypadla... Bodaj by viac ľudí bolo takých múdrych a dobrých ako Monika a Riško, ktorí za svoj najkrajší darček považujú svojho mladšieho súrodenca.
Tu je ten príspevok:

"Dobrý deň.

Bola raz jedna mama a tá mama bola rada, že dvoch chlapcov mala. Riška a Borka. A veľmi ich ľúbila, tak ako len mamy vedia a ešte viacej.
Keď sa raz tá mama spýtala Riška, že nech si zatvorí očká a predstaví si, porozmýšľa, aký najkrajší, ale naozaj naj naj naj darček dostal a čo to bolo. A že je to ozaj dôležité, tak nech vyberie ten správny.
Zrazu na mamu kukli tie dve čierne roziarene očká a ...Už to mám, už to mám...a vážne, vedomý si dôležitosti výberu šepne..vieš mami, najkrajší darček pre mňa na svete je Borko...
Och to je láska... láska silná, krásna a večná...láska bratská!

Sprostredkovala som Vám, slová môjho malého veľkého muža 4ročného Riška, ktorý tak oddane miluje svojho malého bračeka Borka - 1rok.

Zelam krasne Vianoce! 
A nech sa Vám plnia sny!
Mne sa už splnili, mám svojich dvoch chlapcov."

Pojinko tiež želá krásne Vianoce a praje veľa vzájomnej lásky a milých spoločných chvíľ.

Pre tých, čo prispeli a nevyhrali - nesmúťte, možno ste nevyhrali, ale aj tak ste vyhrali! Ako to Pojinko myslí? Nuž tak, že každému zúčastnenému príde od Pojinka milý darček! Aký? Neprezradím :) Pojinko ľúbi tajomstvá a napokon... už by to potom nebolo prekvapenie!

Pretože nie je dôležité vyhrať, ale zúčastniť sa. A pretože vlastne každý, kto sa zúčastní, tak svojím spôsobom aj víťazí!!! ;) Na to pamätajte počas všetkých nasledujúcich rokov. Pojinko dúfa, že ich bude veľmi veľa, a že budú naplnené spokojnosťou a dobrotou.

A nezabudnite, že zajtra bude zlosovanie o absolútneho víťaza! Popasujete sa s Miminými výhercami ;)

Záverom už len chcem poďakovať našim dobrodincom-sponzorom


3 komentáre:

  1. Ooooch, ďakujeme Pojinko, z celého srdiečka... krásne prekvapenie...Risko je šťastný prešťastný...
    Vianoce sú magické, plnia sa sny a priania...nech to tak máte celý budúci rok! V zdraví, v šťastí, v láske...na veky vekov...

    Riško, Borko a mama

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, už dosť, už dosť, lebo sa fakt rozplačem :)

    Ďakujem!

    To isté praje Vám všetkým Pojinko

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pojinko, dakujeme za knizky, dnes dorazili a deti - Monika a jej sestry sa z nich vytesuju :-)

    OdpovedaťOdstrániť