pondelok 12. októbra 2015

Harry Potter a Kameň mudrcov (ilustrovaná verzia)

Pojinkove prehorúce novinky!



Harry Potter a Kameň mudrcov - J. K. Rowlingová


Dnes, 12 októbra, roku pána dvetisícpätnásť sa stala dôležito-predôležitá udalosť! Vyšiel prvý diel Harryho Pottera s ilustráciami. A to vo veľkom štýle. S krásnym prebalom, perfišným dizajnom a absolútne totálne fatálne supišnými ilustráciami. 
Ja, Pojinko, som len nadšením híkal a stonal. A pokúšal som sa aj od radosti zatancovať, ale keďže červíčky nemajú nožičky, tak som sa len tak vrtel a zvýjal.
Áno, až tak veľmi je to dobré! Ilustrácie sú famózne, fenomenálne, spektakulárne a impresívne a... och, neviem, kde je momentálne Slovník cudzích slov, takže už nijaký nový prívlastok z hlavy nevysúkam, ale myslím, že mi rozumiete. A čo som to ešte chcel, ahá, že tie ilustrácie úplne vystihujú ducha knihy! A to sa nestáva každý deň :)

A ak to bude náhodou vaše prvé stretnutie s Harrym, budete doslova očarení.

info:
ilustrácie: Jim Kay
vydal: Ikar, 2014
počet strán: 256 strán
väčší formát, pevná väzba s prebalom
veková hranica: 10/11+
pre chlapcov aj pre dievčatá

ukážka:







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára