streda 1. júla 2015

Môj šťastný život + Moje srdce sa smeje a veselí

Pojinkova téma


o tom ako byť šťastný 


Rose Lagercrantz:

Môj šťastný život

Moje srdce sa smeje a veselí


Keď som sa začítal do tejto milej knižky, povedal som si, že z nej priam sála optimizmus a pozitívna energia. A jej pokračovanie to len potvrdzuje. Hlavná hrdinka je čerstvá školáčka a je to to najšťastnejšie dievčatko pod slnkom. A hoci sa jej najlepšia kamarátka odsťahuje, nebude to dôvod na zármutok, veď všetky prekážky sa dajú zvládnuť!
Obidve knižky idú veľmi dobrým príkladom a ukazujú ako sa dajú prekonávať problémy.
Zrozumiteľný a pekný text, ktorého nie je veľa (ako stvorené pre začínajúcich čitateľov!) sprevádzajú krásne čiernobiele ilustrácie. 
Knižky sú ideálne pre prváčky, ktoré sa púšťajú do svojho premiérového samostatného čítania.

info: 
Môj šťastný život
ilustrácie: Eva Eriksson
vydal: Verbarium, 2014
počet strán: 144
menší formát, tvrdá väzba

Moje srdce sa smeje a veselí
ilustrácie: Eva Eriksson
vydal: Verbarium, 2015
počet strán: 140
menší formát, tvrdá väzba

veková hranica - obe knihy: 7+
pre dievčatá





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára